On yli 20 vuotta kun kuulin eräältä radiokanavalta non stoppina joululauluja soitettuna klarinetilla ja klassisella kitaralla. Mikähän tuo levy lie ja mistä…

Kysytty

On yli 20 vuotta kun kuulin eräältä radiokanavalta non stoppina joululauluja soitettuna klarinetilla ja klassisella kitaralla. Mikähän tuo levy lie ja mistä kirjastosta saisi kaukolainaan? Asia vaivannut joka joulu

Vastaus

Vastattu

Hei!

Voisikohan kyseessä olla Taisto Wesslinin ja Pentti Lasasen 20 kauneinta joululaulua kitaralle ja huilulle, joka nimestään huolimatta sisältää kappaleita myös kitaralle ja klarinetille sekä kitaralle ja saksofonille sovitettuna. Levyn ilmestymisvuodeksi on lähteestä riippuen merkitty joko 1994 tai 1996, joten ajallisesti levy olisi myös mahdollinen ehdokas. Levyä löytyy vielä muutamasta kirjastosta, joten sitä on mahdollista saada kaukolainaksi.

Fono.fi -äänitetietokannan tiedot kyseisestä äänitteestä löytyvät täältä: http://www.fono.fi/Dokumentti.aspx?kappale=20+kauneinta+joululaulua+kitaralle+ja+huilulle&ID=342ba181-1747-4a58-8e82-a9962bfbbca0