On julkaistu kirja Anne-Riitta Isohella: Suomen poikien historia. Kirja kertoo Viron nuorista miehistä jotka tulivat sodan aikana sotimaan suomalaisten avuksi…

Kysytty

On julkaistu kirja Anne-Riitta Isohella: Suomen poikien historia. Kirja kertoo Viron nuorista miehistä jotka tulivat sodan aikana sotimaan suomalaisten avuksi.
Kirjaa ei löydy Helmistä. Miten voisin lähettää toiveen siitä, että Hgin kirjasto hankkisi kirjan. Selailin kirjaa ystävän luona Tallinnassa ja haluaisin mielelläni lukea sen kokonaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä Anne-Riitta Isohellan kirja "Suomen-pojat : virolainen jääkäritarina". Kirja on ilmestynyt vuonna 1999 ja toinen, täydennetty laitos 2005. Kirjan kustantaja oli Ajatus. Tätä kirjaa on HelMetin kautta runsaasti saatavana.