On ihmetyttänyt kovasti seuraavat laulun sanat. Lieneekö sattunut syrjähyppy :) ?

Kysytty

On ihmetyttänyt kovasti seuraavat laulun sanat. Lieneekö sattunut syrjähyppy :) ?

"Siitä tulikin Laura Jenna Ellinoora Alexandra Jurvanen
Lienee useampi etunimi turva sen pienen ihmisen.
Koko nimi on Laura Jenna Ellinoora Alexandra Camilla
Hiukset kiharat ja simmutkin kuin mamilla alakerran Ramilla.
äitiinsä tullut isän nenä ja suu
Tosin tummemmat kutrit nyt jo laineillen olkapäille kihartuu.
No Mervihän on aika paljon nuorempi
Kun kummankin puolella on hiuslaatu aina ollut suorempi."

Kyseessä on siis Leevi and The Leavingisin kappale "Laura Jenna Ellinoora Alexandra Camilla Jurvanen".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanoitus tosiaan vihjaa syrjähyppyyn alakerran Ramin kanssa.

Wikipediassa on artikkeli yhtyeen merkityksestä