Omniasta! Ongelmani on muutamat kasvatustieteen kirjallisuuslähteet, joiden tekijää en ole saanut selville. Ne ovat: - Beck & Beck-Gernsheim - Bloom 1997 -…

Kysytty

Hei Omniasta!
Ongelmani on muutamat kasvatustieteen kirjallisuuslähteet, joiden tekijää en ole saanut selville. Ne ovat:
- Beck & Beck-Gernsheim
- Bloom 1997
- Tuijman & Hellström 2001
- Robson 1995
- Belanger & Tuijman 1997
- Cercero 1989
- Hooley et al. 2012

Onko mahdollista saada teiltä apua lähteiden bibliografisissa tiedoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ymmärtääkseni lähteittesi luettelossa on juuri tekijöiden nimet, ja niistä puuttuvatkin lähteenä olevan kirjan tai artikkelin nimi. Pelkän sukunimen ja vuosiluvun perusteella lähteiden bibliografisten tietojen selvittäminen on vaikeaa tai mahdotontakin.

Jos lähteenä käytetyt kirjat tai artikkelit ovat suomalaisten kirjastojen kokoelmista, voisit löytää niiden tiedot Melinda-tietokannan kautta, josta löytyvät yliopistokirjastojen, monien ammattikorkeakoulukirjastojen, Eduskunnan kirjaston, Varastokirjaston, Tilastokirjaston kokoelmatiedot ja myös osa yleisten kirjastojen kokoelmatiedoista.

http://melinda.kansalliskirjasto.fi/F/?func=find-b-0&con_lng=fin&local_…

WorldCat taas on maailmanlaajuinen, 10 000 kirjaston tietokanta:

http://newfirstsearch.oclc.org/WebZ/FSPrefs?entityjsdetect=:javascript=…