Omenan kirjastoon on hankittu uusi kopiokone joka printtaa kellertäviksi kaikki kopiot. Miten kuvittelette että saan oikeat värit esille kopioissani tällä…

Kysytty

Omenan kirjastoon on hankittu uusi kopiokone joka printtaa kellertäviksi kaikki kopiot. Miten kuvittelette että saan oikeat värit esille kopioissani tällä koneella? Ymmärtänette että joissakin tapauksissa värien oikea sävy on ehdottoman tärkeää. Aikaisempi kone printtasi oikeat värit eli se on mahdollista! Kysymykseni on: kuinka hoidatte oikeat värisävyt edelleen mahdollisimman tarkoiksi? Miksi huonontaa palvelua, en ymmärrä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto Omenassa tutkittiin asiaa ja todettiin, että keltainen sävy tuntuu todellakin korostuvan. Koneelle on tilattu huolto, jossa kalibroidaan väritasapainoa. Teidän on myös mahdollista säätää itse konetta käyttäessänne sekä värisävyjä että niiden kylläisyyttä.

Omenan tulostin on riittävä toimistokäyttöön. Sellon kirjastosta löytyy erittäin laadukas tulostin, EPSON Stylus Pro 4900 A2, jos tarve on painokelpoiselle jäljelle. Sen käyttöön täytyy varata aika, puh. 09 816 57607.