Oma tilini ilmoittaa, että korttini on vanhentunut ja käyttökiellossa. Tilille kirjautuminen kuitenkin onnistuu. Siellä on tieto, että kortti vanhenee 30.6…

Kysytty

Oma tilini ilmoittaa, että korttini on vanhentunut ja käyttökiellossa. Tilille kirjautuminen kuitenkin onnistuu. Siellä on tieto, että kortti vanhenee 30.6.3017 ja niin on siis käynyt. Mitäs nyt pitäisi tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teidän tulee käydä jossain kirjastossa, jolloin asiakastietonne päivitetään. Me emme saa tietoa osoitteen, puhelinumeron tai sähköpostiosoitteen muutoksista muuten.