Oma kirjastoni on Merimasku, sitä ei listassa ollut, lähin lienee Naantali. Kysymys: miten kirjaudun palveluun uusiakseni lainojani ja tehdäkseni varauksia.

Kysytty

Oma kirjastoni on Merimasku, sitä ei listassa ollut, lähin lienee Naantali.

Kysymys: miten kirjaudun palveluun uusiakseni lainojani ja tehdäkseni varauksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainojen uusiminen ja varaaminen onnistuu Vaski-verkkokirjastossa: https://vaski.finna.fi/

Kirjautumislinkki löytyy sivun oikeasta yläkulmasta. Kirjautuminen tapahtuu kirjastokortin tunnuksella ja kirjastosta saadulla nelinumeroisella tunnusluvulla. Kirjautumisen jälkeen näkymä siirtyy lainalistaan, josta voi ruksata uusittavat lainat, ja sen jälkeen klikata "Uusi valitut lainat" -painiketta.

Varausten tekeminen onnistuu kunkin teoksen kohdalla olevasta "Varaa teos" -painikkeesta.