Oluttuopin (0,5 I) pohjassa on lasitehtaan leima "W A" joka on pisteillä tehdyn sydämen sisällä. Mikähän ulkolainen tehdas voisi olla kysymyksessä. Lasi…

Kysytty

Oluttuopin (0,5 I) pohjassa on lasitehtaan leima "W A" joka on pisteillä tehdyn sydämen sisällä. Mikähän ulkolainen tehdas voisi olla kysymyksessä. Lasi mahdollisesti 60-70 lukua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hain vastausta englannin-, ruotsi-, saksan- ja suomenkielisin termein. Tietoa ei löytynyt. Varteenotettavin sivu oli Glass Bottle Marks - collecting history of the glass manufacturing industry http://www.glassbottlemarks.com/
Kannattaa jättää kysymys, sivun lopussa tähän on mahdollisuus.