E-kirjan varaaminen ja lainaaminen ulkomailla

Kysytty

Hei, ollaan lomalla Korfulla, tehtiin noin viikko sitten E-kirja varaukset
Valtaoja Esko Kurkistuksia tulevaisuuteen ja Kävelyretkiä kaikkeuteen, kirjat piti olla käytettävissä 17 - 18.10.2018
varaukset eivät näy tilaushistoriassani, eikä mitään s-posti ilmoitusta ole tullut.
Onko ulkomailat mahdollista tilata e-kirjoja lainkaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

E-kirjoja voi varata ja lainata ulkomailla, jos sinulla on Helmet kirjastokortti mukanasi ja nettiyhteys käytettävissä.

Varausilmoituksen pitäisi saavuttaa sinut yhtä hyvin kuin tavallinenkin sähköposti.

Epäilen, että olet yhä varausjonossa.

Jonoa ei e-kirjapuolella näe yhtä helposti kuin Helmetissä yleensä.

Valtaojan kirjaa jonottaa tällä hetkellä kaksi varaajaa ja se on lainassa.