Olisko jossain kirjastossa lainattavissa Eppu Nuotion kirja: Mutta minä rakastan sinua

Kysytty

Hei
Olisko jossain kirjastossa lainattavissa Eppu Nuotion kirja: Mutta
minä rakastan sinua

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos löytyy mm. Vaarakirjastojen kokoelmasta. https://oiva.vaarakirjastot.fi/cgi-bin/koha/opac-search.pl?q=mutta+min%C3%A4+rakastan+sinua

Saatavuustiedot tällä hetkellä: Niteet lainattavissa: Enon kirjasto [Hyllypaikka: ENOAIK 84.2ROM NUO] (1), Ilomantsin kirjastoauto [Hyllypaikka: IPKA 84.2 NUO] (1), Rantakylän kirjasto [Hyllypaikka: PKA 84.ROM NUO] (1), Liperin kirjasto [Hyllypaikka: PKA 84.ROM NUO] (2), Viinijärven kirjasto [Hyllypaikka: PKA 84.ROM NUO] (1), Juuan kirjasto [Hyllypaikka: JUA 84.2 NUO] (1), Kesälahden kirjasto [Hyllypaikka: KEA 84.2 NUO] (1), Kontiolahden kirjasto [Hyllypaikka: KOA 84.2 NUO] (1), Lieksan kirjasto [Hyllypaikka: PKA 84.2 NUO] (1), Lieksan kirjastoauto [Hyllypaikka: LAA 84.2 NUO] (1), Nepenmäen kirjasto [Hyllypaikka: NEPAIK 84.2ROM NUO] (1), Outokummun kirjasto [Hyllypaikka: OA 84.2ROM NUO] (2), Polvijärven kirjasto [Hyllypaikka: POA 84.2 NUO] (1), Pyhäselän kirjasto [Hyllypaikka: PYA 84.2 NUO] (1), Rääkkylän kirjasto [Hyllypaikka: RPA 84.2ROM NUO] (1), Reijolan kirjasto [Hyllypaikka: REA 84.2 NUO] (1), Tohmajärven kirjasto [Hyllypaikka: PKA 84.2 NUO] (1), Tuupovaaran kirjasto [Hyllypaikka: TPA 84.ROM NUO] (1), Valtimon kirjasto [Hyllypaikka: VALA 84.2RAK NUO] (1), Joensuun kirjastoauto [Hyllypaikka: LIVA 84.2ROM NUO] (1), Ylämyllyn kirjasto [Hyllypaikka: LIYA 84.2ROM NUO] (1).