Olisitteko ystävällisiä ja kertoisitte minulle onko mahdollista saada kopiota 10.3.1931 ilmestyneestä Uusi Suomi-lehdestä. Jos on niin mistä?

Kysytty

Olisitteko ystävällisiä ja kertoisitte minulle onko mahdollista saada kopiota 10.3.1931 ilmestyneestä Uusi Suomi-lehdestä. Jos on niin mistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusi Suomi ajalta 1.1.1919-29.11.1991 löytyy mikrofilmattuna Pasilan kirjastosta, toinen kerros mikrofilmihuone. Mikrofilmeistä on mahdollista saada kopioita, hinta on 0,50 €/kopio.
Pasilan kirjaston osoite on Rautatieläisenkatu 8, sisäänkäynti Kellosilta 9. Kannattaa varmistaa, että kyseinen mikrofilmi löytyy paikanpäältä, puh. 09-31085426 lehtialue.

Helsingin kaupunginkirjaston mikrofilmatut lehdet http://www.lib.hel.fi/Page/be6c5e1f-82b3-4e11-bd56-28e267bf9e63.aspx