Olisipa mielenkiintoista tietää mitä muita soittimia on mukana tuossa Finlandersin tulkinnassa kappaleesta Yakety Sax kuin pelkkä saxofoni?

Kysytty

Olisipa mielenkiintoista tietää mitä muita soittimia on mukana tuossa Finlandersin tulkinnassa kappaleesta Yakety Sax kuin pelkkä saxofoni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Finlandersin levyttämässä versiossa esiintyvät instrumentit ovat alttosaksofonin lisäksi rummut, bassokitara, sähkökitara ja akustinen piano.

Finlanders on esittänyt kappaletta myös keikoillaan. Finlandersin 30v.-juhlakonsertin perusteella live-esiintymisten kokoonpano näyttäisi ja kuulostaisi olevan alttosaksofonin lisäksi baritonisaksofoni, trumpetti, cajon-rumpu, rummut, tamburiini, sähköpiano, bassokitara sekä banjo.