Olisin vailla korjaamo käsikirja Fiat Punto 75 SX 1998 suomeksi tai Englanniksi.

Kysytty

Olisin vailla korjaamo käsikirja Fiat Punto 75 SX 1998 suomeksi tai Englanniksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällainen kirja on vuodelta 1999, olisiko se oikea:

- Fiat Punto: service and repair manual / A. K. Legg, Lae Mimi and Spencer Drayton (Fiat Punto '94 to '99 L to V reg)

Kirjaa ei ole Miehikkälän kirjastossa, mutta Kyyti-tietokannan mukaan se löytyy Inkeroisten kirjastosta:

http://www.kyyti.fi/libdbsearch/