Olisin tiedustellut minkälaisia eroottisia novelli kirjallisuutta taikka eroottisia fantasia kirjoja teidän kirjastostanne löytyy? Kirjan nimiä tai…

Kysytty

Olisin tiedustellut minkälaisia eroottisia novelli kirjallisuutta taikka eroottisia fantasia kirjoja teidän kirjastostanne löytyy? Kirjan nimiä tai kirjoittajia kun en tiedä niin on vaikea niitä etsiä vaikka teidän sivuilllanne kävinkin.

Kiitos vastausesta etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Täsä muutama nimi. Lisää voit kysellä neuvonnasta.
Ensimmäinen kerta: muukalaisseksiä : eroottisia scifinovelleja. 1991
Eroottisia tarinoita. 2002
Everleigh, Jenny: Erootiset iloni. 1997
Loputtomat hunnut : kokoelma eroottisia tekstejä. 1988
Melissa, P.: Sata harjanvetoa ennen nukkumaanmenoa. 2005
Millet, Catherine: Catherine M:n seksuaalielämä. 2005
Missä yö päivää syleilee : eroottisia novelleja. 1984