Olisin tiedustellut että onko tietoa mistä kirjan Miltä sSipukaisesta tuntuu voisi löytyä? Tai mitä kautta ostaa? Tuntuu ettei sitä ole saatavilla missään...

Kysytty

Hei. Olisin tiedustellut että onko tietoa mistä kirjan Miltä sSipukaisesta tuntuu voisi löytyä? Tai mitä kautta ostaa? Tuntuu ettei sitä ole saatavilla missään...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eeva Huikon ja Eliisa Isoniemen kuvakirja Miltä Sipukaisesta tuntuu? (2006) kuuluu useiden Helmet-kirjastojen kokoelmiin.

Teoksen saatavuuden voitte tarkistaa Helmet-haulla.
http://www.helmet.fi/fi-FI

Kirjakaupoista näin vanhaa teosta ei enää saa, mutta mikäli haluatte hankkia kirjan itsellenne, kannattaa etsiä antikvariaateista ja ennen kaikkea nettiantikvariaateista. Nettiantikvariaattien osoitteita löytyy helposti googlettamalla.