Olisin kysynyt, onko Hakunilan kirjastossa palautusluukkua kirjoille jos kirjasto on jo kiinni?

Kysytty

Olisin kysynyt, onko Hakunilan kirjastossa palautusluukkua kirjoille jos kirjasto on jo kiinni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakunilan kirjastossa ei ole palautusluukkua. Kirjan voi myös palauttaa myös mihin tahansa toiseen avoinna olevaan Helmet-kirjastoon Vantaalla, Helsingissä, Espoossa tai Kauniaisissa, koska olemme yksi yhteinen kirjastoverkko pääkaupunkiseudulla.

Kirjasto on ainakin vielä normaalisti auki, https://www.helmet.fi/hakunilankirjasto.