Olisin kysynyt, löytyyköhän Peter Jarvisilta teosta, jonka painovuosi on 1989?

Kysytty

Hei!
Olisin kysynyt, löytyyköhän Peter Jarvisilta teosta, jonka painovuosi on 1989?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin tällainen löytyi, tätä ensimmäistä teosta en löytänyt Suomen kirjastoista:
Does the Horse Explode?: Visual Effects for Television (Paperback)
By (author) Peter Jarvis. Publisher: BBC Training and Development
Published: 01 April 1989
Format: Paperback 72 pages
Categories: Special Kinds Of Photography
ISBN 13: 9780948694356 ISBN 10: 0948694351

Jarvis on ollut mukana myös seuraavien pienten julkaisujen teossa, näitä löytyy Suomen kirjastoista (ovat siis kaukolainattavissa oman kirjastosi kautta):
Editing film and videotape / Ed Boyce, Mike Crisp, Peter Jarvis.
Julkaistu Hertfordshire : BBC Television Training, 1989.
Ulkoasu 32 s. : kuv.
Sarja ( BBC Television Training Manuals)
Sarja ( BBC Television Training Manuals )
Aineisto Tekstiaineisto
Kieli eng
ISBN 0-948694-05-X

Tekijä Jarvis, Peter.
Nimeke The sociology of adult and continuing education / Peter Jarvis.
Painos Repr.
Julkaistu London : Routledge, 1989.
Ulkoasu [9], 278 s. : kuv.
Huomautus First publ. 1985 by Croom Helm.
Aineisto Tekstiaineisto
Kieli eng
ISBN 0-415-03977-0
0-7099-1438-5 (Croom Helm)
0-7099-1439-3 (Croom Helm)
MeSH-asiasana education, continuing
sociology
Education, Continuing