Olisin kysellyt, onko sellaista lasten kirjaa, joka kertoisi kiroilemisesta? Muistelen, että olisin törmännyt joskus sellaiseen lastenkirjaan, ehkä kuvakirjaan…

Kysytty

Hei!
Olisin kysellyt, onko sellaista lasten kirjaa, joka kertoisi kiroilemisesta?
Muistelen, että olisin törmännyt joskus sellaiseen lastenkirjaan, ehkä kuvakirjaan, jossa oli lapsi, joka kiroili kovasti tai puhui muuten rumasti ja kirjassa sitten jotenkin käytiin läpi tilannetta, miten se vaikuttaa muihin ym.

Vastaus

Vastattu

Hei,

löysin kaksi kuvakirjaa jotka kertovat kiroilemisesta.

Aline de Pétignyn kirja Milla puhuu tuhmia ja Dorothea Lachnerin kirja Karmea, hirveä kirosanasäkki.

Kirjat pääsee varaamaan Vaara-kirjastojen nettikirjastosta
vaara.finna.fi