Olisin kiinnostunut tietämään mistä saisin käsiini Satu Prinssi Herbertistä, josta olen kuullut uutisissa Vaasan kaupunginkirjaston projekstista kuinka vangit…

Kysytty

Olisin kiinnostunut tietämään mistä saisin käsiini Satu Prinssi Herbertistä, josta olen kuullut uutisissa Vaasan kaupunginkirjaston projekstista kuinka vangit lukivat sadun cd:lle.
Etsin siis kirjaa, kustantajaa kyseiselle sadulle. Tai onko se jossakin muussa kokoelma satukirjassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pedagoginen informaatikkomme Terhi Piikkilä (joka on mukana Vanki-projektissa) kertoo, että Satu Prinssi Herbertistä löytyy kirjasta 365 hyvänyön satua. Kirjan kustantaja on Egmont.

Tarkemmat tiedot löytyvät esim. tästä: http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9512852950&lang=fi