Olisin kiinnostunut ostamaan Saara Harviaisen kirjoja. Tuntuvat olevan melko hankalasti hankittavia.

Kysytty

Olisin kiinnostunut ostamaan Saara Harviaisen kirjoja. Tuntuvat olevan melko hankalasti hankittavia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kirjat ovat ilmeisesti Lapintikkuja (omakustanne 1989), Jälkijättöjä (omakustanne 1990), Pohjastunturi (omakustanne 1995) sekä Etelän akka tunturissa 1998 (postuumi pienpainate 2004).

Sinun kannattaa kokeilla jättää kirjoista ilmoitus antikvaaristen kirjakauppiaiden yhteisessä verkkoantikvariaatissa eli Antikka.net-palvelussa niin sanotulle puutelistalle. Kun kirjaa ei näytä olevan saatavissa tuossa palvelussa juuri nyt, kirjakauppiaat tutkivat valikoimaansa tarkemmin. Antikka.net

Internetistä käy ilmi, että kirjailija oli Mikkelin Kirjoittajat ry:n jäsen. Mahdollisesti yhdistyksen jäsenillä sattaa olla enemmän tietoa kirjojen ostettavuudesta kuin netistä löytyy. Voit kysyä tästä yhdistykseltä vaikka laittamalla sähköpostia mikkelinkirjoittajat@gmail.com

Huuto.net -verkkomyyntipaikassa on toisinaan ollut tekijän yksittäisiä teoksia myynnissä.