Olisin kiinnostunut Hausjärvi-kirjasta ja muustakin Hausjärveen liittyvästä aineistosta. Tiedän että kotiseutuneuvos Lasse Toivola on kirjoittanut näitä paljon…

Kysytty

Olisin kiinnostunut Hausjärvi-kirjasta ja muustakin Hausjärveen liittyvästä aineistosta. Tiedän että kotiseutuneuvos Lasse Toivola on kirjoittanut näitä paljon ja niitä näkyy olevan Riihimäen ja Hyvinkään seudun kirjastoissa. On mitenkään mahdollista saada niitä lainaan Helsinkiin, vaikkapa kirjastossa paikan päällä luettavaksi?

Vastaus

Vastattu

Toivolan Hausjärvi-kirjoja löytyy myös Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kirjastosta. Tällöin niitä ei tilata kaukolainaksi, sillä ne ovat saatavana pk-seudulla ja voit hankkia itsellesi Helka-kortin.

Mikäli jotain kirjaa ei pääkaupunkiseudulta löydy, kaukopalvelulomake on Helmet-sivulla osoitteessa www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu. Kaukolainaus on maksullinen palvelu.