Kuinka kuuluu suomennos Koraanin jakeesta 11:114 (aiheena hyvät ja pahat teot)?

Kysytty

Olisin jälleen kerran älyttömän kiitollinen, jos pelastaisitte naisen pulasta. Kysymykseni: kuinka kuuluu Jaakko Hämeen-Anttilan suomennos Koraanin jakeesta 11:114 (aiheena hyvät ja pahat teot)?

Vastaus

Vastattu

Kysymäsi kohta menee näin:

"Pidä rukouksesi molemmin puolin päivää ja yön varhaisina hetkinä. Hyvät teot korvaavat pahoja. Tämä on varoitus niille, jotka kuulevat varoituksen." (Koraani, suom. Jaakko Hämeen-Anttila, Basam Books 2015)