Olisin halunut tiedustella miten löytäisi kappaleen neito ja kuolema, kun sitä ei tunnu löytyvän mistään ja olisin iloinen jos saisin jostai tämän…

Kysytty

hei olisin halunut tiedustella miten löytäisi kappaleen neito ja kuolema, kun sitä ei tunnu löytyvän mistään ja olisin iloinen jos saisin jostai tämän musiikkikappaleen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Neito ja kuolema -kappale löytyy Hortto Kaalon levyltä Hai hortto kaalot ja kokoelmasta Aikuisten suosikkeja. Äänitteet ovat kuitenkin niin vanhoja, että niitä löytyy vain muutamasta Suomen kirjastosta vinyylilevyinä.

Ostamiseen en osaa antaa muuta vinkkiä kuin levydivarit tai internetin vanhojen levyjen myyntisivut. Joihinkin näistä voi myös jättää puutelistan.