Olisin halunnut varata äänikirjoina muutaman kirjan vaskikirjastosta mutta se ei onnistunut kun minulla kortti Ouluun ja Keravalle. Miten toimin?

Kysytty

Hei!, olisin halunnut varata äänikirjoina muutaman kirjan vaskikirjastosta mutta se ei onnistunut kun minulla kortti Ouluun ja Keravalle. Miten toimin?

Vastaus

Vastattu

Tällä hetkellä kirjastoilla on omat e-kirjakokoelmansa samalla tavalla kuin fyysisetkin kokoelmat eli niiden lainaamiseen/varaamiseen tarvitaan sen kyseisen kirjaston kortti. Kortin saa kyllä muuallekin kuin oman kunnan kirjastoon, mutta vaatinee paikan päällä käyntiä. Vaihtoehtoisesti voit tietysti ehdottaa haluamasi aineiston hankintaa omaan kirjastoosi.