Olisin halunnut lainata sähköisesti erään kirjan mutta olen unohtanut kirjastokorttini numeron? Tiedän että kortti ei ole mihinkään "vaarallisesti" hävinnyt,…

Kysytty

Hei! Olisin halunnut lainata sähköisesti erään kirjan mutta olen unohtanut kirjastokorttini numeron? Tiedän että kortti ei ole mihinkään "vaarallisesti" hävinnyt, en vain sitä muuton jäljiltä ole löytänyt. Voisitteko kertoa minulle korttini numeron vai kuinka asian voisi saada selville nyt joutumatta käymään kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainoa tapa, miten saat kirjastokorttisi numeron on käydä henkilökohtaisesti jossakin Helmet-kirjaston toimipisteessä. Jos kortti on kadonnut, sinulle tehdään uusi kortti.

https://www.helmet.fi/fi-FI