Olisikohan Petosen tai Kuopion kaupunginkirjastossa saatavilla kitarannuotteja kappaleisiin: Deep Purple:Smoke on the water ja AC&DC:Thunderstruck.

Kysytty

Olisikohan Petosen tai Kuopion kaupunginkirjastossa saatavilla kitarannuotteja kappaleisiin:
Deep Purple:Smoke on the water ja
AC&DC:Thunderstruck.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleiden tabulatuurinotaatiot löytyvät Kuopion kaupunginkirjaston nuottijulkaisuista:
Deep Purple: Best of Deep Purple (1998) ja Ac/Dc: Live (1992), mutta ovat lainassa tällä hetkellä. Voit itse tarkistaa saatavuuden Kuopion kaupunginkirjaston aineistotietokannasta: http://kirjasto.kuopio.fi/riimi/zgate.dll?SFORM?1&949285135&default&def…
Kirjoita tekijäksi Deep Purple tai Ac/Dc ja valitse aineistolajiksi nuottijulkaisu, niin näet kaikki kyseisten yhtyeiden nuottijulkaisut ja saatavuustiedot.