Olisikohan 14-vuotiaan mahdollista saada kesätöitä tai ainakin työharjoittelupaikka päiväksi Kokkolan kirjastosta? Keneltä sitä voi kysyä?

Kysytty

Olisikohan 14-vuotiaan mahdollista saada kesätöitä tai ainakin työharjoittelupaikka päiväksi Kokkolan kirjastosta? Keneltä sitä voi kysyä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston työpaikkoja koskevissa asioissa voi ottaa yhteyttä kirjastotoimenjohtaja Susann Forsbgergiin puh. 06-828 9564.