Olisiko vinkata kirjaa kohta 8vuotiaalle tytölle, kenen pitäisi harjaantua lukemisessa. Hän pitää taiteesta, mm..maalaamisesta. Olisiko siis jotakin…

Kysytty

Olisiko vinkata kirjaa kohta 8vuotiaalle tytölle, kenen pitäisi harjaantua lukemisessa. Hän pitää taiteesta, mm..maalaamisesta. Olisiko siis jotakin taidekirjaa, missä olisi helppoja ohjeita taiteen tekemiseen?

Vastaus

Vastattu

Tässä joitain piirtämisen ja maalaamisen harrastamiseen ohjaavia helppoja kirjoja, jotka ovat saatavissa Nurmijärven kunnankirjastosta:

Angry birds : opi piirtämään

Brooks, Pieni taiteilija : eläimiä eri tekniikoilla

Durante, Opi tunnistamaan ja piirtämään keijukaisia, peikkoja ja lohikäärmeitä

Hart, Piirrä mangaa! :  tyttövoimaa! : näin teet mangan upeita nuoria naisia

Runyen, Pienet taiteilijat : piirustusopas

Watt, Piirrä, maalaa, kuvita

Watt, Tee itse taidetta

Verrecas, Villit värit : kasvomaalauksia lapsille