Olisiko tietoa, mikä kirja mahtaisi olla kyseessä? Se oli muistaakseni ulkomaalaisen kirjailijan teos. Siinä päähenkilöpoika löytää vajasta vanhan miehen, joka…

Kysytty

Olisiko tietoa, mikä kirja mahtaisi olla kyseessä? Se oli muistaakseni ulkomaalaisen kirjailijan teos. Siinä päähenkilöpoika löytää vajasta vanhan miehen, joka syö ötököitä ja on muutenkin kummallinen. Pojan keskosena syntynyt pikkusisko on sairaalassa, ja muistaakseni kirjan lopussa outo mies liittyi jotenkin tähän siskoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja voisi olla David Almondin nuortenromaani Nimeni on Skellig. Tammi 2000. http://www.sivupiiri.fi/kirja-arvostelut/nimeni-skellig-3184