Olisiko Teillä vinkkejä, miten hävittää myyrät luonnonmukaisin keinoin?

Kysytty

Hei!
Olisiko Teillä vinkkejä, miten hävittää myyrät luonnonmukaisin keinoin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eräs tapa vähentää myyriä esim. kasvimaalta on kasvattaa valkosipulia siellä. Myyrät eivät pidä valkosipulin tuoksusta. Toinen tapa on tärisyttää maaperää esim.laittamalla puisen varren päähän tuulinvoimalla pyörivä "propelli".