Olisiko teillä semmoinen cd-rommppu kuin "3d studio max 2" suomeksi tai englanniksi?

Kysytty

Olisiko teillä semmoinen cd-rommppu
kuin "3d studio max 2" suomeksi tai
englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastojen kokoelmista löytyy useammasta toimipisteestä Peterson, Todd, Opeta itsellesi 3D Studio Max 2 (1998) -paketti, johon kuuluu kirja ja cd-rom. Kokoelmista löytyy myös sama teos englanniksi ja 3D Studio Max 2 effects magic (kirja ja cd-rom, 1998 - tosin vain 1 kappale Espoon pääkirjastossa). Voit etsiä muuta Studio Max-materiaalia Plussa-aineistohausta asiasanoilla studio max, samalla voit tarkistaa teosten saatavuuden.