Olisiko teillä juhannuksena Virroilla 1984 sattuneesta autokolarista lehtitietoa? Kenties Virtain paikallislehdessä?

Kysytty

Olisiko teillä juhannuksena Virroilla 1984 sattuneesta autokolarista lehtitietoa? Kenties Virtain paikallislehdessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenselän sanomissa 28.6.1984 sivulla 8 on uutinen Virtain poliisilla "rauhallinen" juhannus. Siinä on kerrottu lyhyesti useammastakin juhannuksena sattuneesta kolarista.