Olisiko teillä jossakin Espoon kirjastossa työelämääntutustumispaikka 9-luokkalaiselle 15-vuotiaalla pojalle viikolle 40 eli 30.9.-4.10. Tai voisinko saada…

Kysytty

Hei.
Olisiko teillä jossakin Espoon kirjastossa työelämääntutustumispaikka 9-luokkalaiselle 15-vuotiaalla pojalle viikolle 40 eli 30.9.-4.10. Tai voisinko saada yhteystiedot henkilölle, keneltä asiaa voisi tiedustella? Pojan isä asuu Helsingissä työsuhdeasunnossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoossa otetaan melko runsaasti tet-harjoittelijoita eri kirjastoihin. Jokainen kirjasto valitsee itsenäisesti tet-harjoittelijat. Ottakaa suoraan yhteyttä eri Espoon kirjastohin.Näin saatte tiedon, olisiko jossain vapaa tet-paikka juuri tuolle ajalle.