Olisiko teillä antaa vinkkejä tänne länsinaapuriin Ruotsiin, mitkä suomenkieliset lasten kirjat ja kuuntelukirjat sopisivat sellaisille lapsille, joiden vahvin…

Kysytty

Hei!

Olisiko teillä antaa vinkkejä tänne länsinaapuriin Ruotsiin, mitkä suomenkieliset lasten kirjat ja kuuntelukirjat sopisivat sellaisille lapsille, joiden vahvin kieli ei ole suomi. Kirjojen pitäisi siis olla helppotajuisia.

Otan mielellään vastaan vinkkejä sopivista kirjoista kaikenikäisille vauvasta teini-ikäisiin.

Kiitos paljon avusta!