Olisiko suomen- tai englanninkielistä sivua, jossa kerrottaisiin, milloin mikin Euroviisuihin osallistunut maa on osallistunut niihin ensimmäisen ja milloin…

Kysytty

Olisiko suomen- tai englanninkielistä sivua, jossa kerrottaisiin, milloin mikin Euroviisuihin osallistunut maa on osallistunut niihin ensimmäisen ja milloin viimeisimmän kerran sekä myös osallistumiskertojen kokonaismäärä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedot ovat koottavissa englanninkieliseltä sivustolta, jonka osoite on https://eurovision.tv/

Sieltä History by country -osiosta käyvät ilmi kilpailijamaiden ensimmäiset osallistumiskerrat. Kunkin maan viimeisimmät osallistumiset täytyy poimia History by year -osiosta.