Olisiko sellaista verkkokauppaa, josta saisi ostettua pektiiniä, esim. leivontaan, hilloon tai marmeladin tekoon ja mikä sen verkkokaupan nimi on/olisi?

Kysytty

Olisiko sellaista verkkokauppaa, josta saisi ostettua pektiiniä, esim. leivontaan, hilloon tai marmeladin tekoon ja mikä sen verkkokaupan nimi on/olisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kotimaisista verkkokaupoista en pektiiniä onnistunut löytämään. Pektiiniä kannattaa kysellä apteekeista, ja voihan verkkoapteekeille lähettää toiveen, että he ottaisivat pektiinin valikoimiinsa.

Ulkomaisissa verkkokaupoissa pektiiniä on myynnissä, mutta kaikki kaupat eivät välttämättä toimita tavaraa Suomeen.

3 ääntä

Kommentit