Olisiko saatavilla äänitteitä, jossa on Pietarista kertovaa romanttista musiikkia? Esim. Tapani Pertun Natalie?

Kysytty

Olisiko saatavilla äänitteitä, jossa on Pietarista kertovaa romanttista musiikkia? Esim. Tapani Pertun Natalie?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mm. seuraavilla äänitteillä on Pietariin liittyvää romanttista musiikkia: Finntrion esittämä Pietarin tietä pitkin LP:llä Hyvässä seurassa -70, Tapio Rautavaaran esittämä Leningrad LP:llä En päivääkään vaihtaisi pois -73, Georg Ots esittää saman kappaleen cd-levyllä 20 suosikkia, Ilta Volgalla. Tuula Amberlan esittämä Hyvästi Leningrad on cd:llä Kuun poika -92.
Arja Saijonmaan cd:llä Sydämen silta on Pietarin kevät. Topi Sorsakoski esittää kappaleen Leningrad cd:llä Half and half -90.
Lisäksi cd:llä Matka Pietariin -94 on aiheeseen liittyvää orkesteri- ja kamarimusiikkia.
Cd:llä Moonlight over Moscow -95 on Pietarin tietä pitkin venäjäksi.
Näiden äänitteiden saatavuutta voit katsoa pääkaupunkiseudun PLUSSA-tietokannasta http://www.libplussa.fi/ .
ps. Pertun Nathalie oli oppaana Moskovassa.