Olisiko puitesopimuksista kirjoitettu kirjaa tai aihetta käsitelty jossain lehdissä? Aihepiirinä on minulla toimitilapalvelut, mutta myös yleinen teoria…

Kysytty

Olisiko puitesopimuksista kirjoitettu kirjaa tai aihetta käsitelty jossain lehdissä? Aihepiirinä on minulla toimitilapalvelut, mutta myös yleinen teoria puitesopimuksista olisi hyvä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puitesopimuksista on hankala löytää kirjallisuutta. Jos lähtee siitä, että kyse on yritystoiminnan sopimuksista, voisi ehkä tarkistaa seuraavan artikkelin:
Jouko Lantto: Sopimus on tahdonilmaisu. Yrittäjä 2003:3

Kirjoja:

Ennakoiva sopiminen : liiketoimien suunnittelu, toteuttaminen ja riskien hallinta / toim. Soile Pohjonen ym. WSOY lakitieto 2002. (löytyy pääkaupunkiseudun kirjastoista)

Maija Lehtinen: Sopimusopas : pk-yritysten yhteishankkeisiin. TEKES 2001. (löytyy Vantaan Tikkurilan kirjastosta)

Kannattaa ottaa yhteyttä Kauppakorkeakoulun kirjastoon (http://helecon.hkkk.fi/kirjasto ; puhelinnumeronsa ei tunnu löytyvän Internet-sivulta, numero puhelinluettelosssa 43138425), jossa alan aineistoa on varmaankin parhaiten, esim. lehdet ovat siellä paikan päällä.