Olisiko olemassa jotain n. 10-vuotiaalle sopivaa historian kirjaa josta voisi lukea 1900-2000 luvun historiasta ilman, että menee painajaisten puolelle?

Kysytty

Olisiko olemassa jotain n. 10-vuotiaalle sopivaa historian kirjaa josta voisi lukea 1900-2000 luvun historiasta ilman, että menee painajaisten puolelle?

Vastaus

Vastattu

Viime vuosisadan historia on ollut tosiaan aika ahdistavaa.

Suomen historiasta on ilmestynyt 2020 lapsille Ovaskaisten Suomen historia - koululaisen pikkujättiläinen.

Kirkes kirjastojen haku löytää lisää kiinnostavia kirjoja Suomen historiasta. Kirkes hakutulos

Maailmanhistoriasta voisi olla 2010 valmistunut  Maija Pellikan 101 kysymystä ja vastausta historiasta.

Myös 100 asiaa historiasta on hauska tietokirja myös 1900-lukua aiemmasta historiasta.