Olisiko mitenkään mahdollista saada tietoa Kari Hotakaisen elämästä esim. milloin hän on syntynyt ja nuoruudesta?

Kysytty

Olisiko mitenkään mahdollista saada tietoa Kari Hotakaisen elämästä esim. milloin hän on syntynyt ja nuoruudesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailija Kari Hotakaisesta (s. 9.1.57) löydät tietoja Ritva Aarnion ja Ismo Loivamaan toimittamasta kirjasta Kotimaisia nykykertojia (1997). Kysy kirjaa lähikirjastostasi. Internetin kautta ei toistaiseksi tästä aiheesta tietoja löydy.
Kannattaa myös lukea Kari Hotakaisen romaani Klassikko - omaelämäkerrallinen romaani autoilevasta ja avoimesta kansasta. Sisältää päiväkirjan Oli ilo elää, mutta vaikea vaieta: merkintöjä vuosilta 1976-1990.(1997). Vaikka kirja irvaileekin julkkisten itsetilityksillä ja kaiken paljastavilla omaelämäkerrallisilla romaaneilla, siinä on silti totta toinen puoli.