Olisiko minkäänlaista kirjaa missä olisi pieniä lyhyitä näytelmiä jotka soveltuisivat esitettäväksi vanhusten kanssa vanhainkodeissa tms.

Kysytty

Olisiko minkäänlaista kirjaa missä olisi pieniä lyhyitä näytelmiä jotka soveltuisivat esitettäväksi vanhusten kanssa vanhainkodeissa tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikäihmisten virikeohjelmaa ja sketsejä löytyy mm. Kirsti Koivulan useista kirjoista (mm. Pirtin puolelle, Järjestä juhla, Ilmaisun iloa, Myötätuulta tupaan). Tekijän teokset ja niiden saatavuudet löytyvät Piki-verkkokirjastosta.
Myös eriaiheisia vitsi- ja kaskukirjoja on julkaistu runsaasti, joista voi työstää pieniä näytelmiä.