Olisiko mahdollista saada luettelo Anni Polvan kirjoista? Sellaista kun ei löydy intrenetistä. (En kyllä tiedä onko tämä oikea paikka kysyä sitä.)

Kysytty

Olisiko mahdollista saada luettelo Anni Polvan kirjoista? Sellaista kun ei löydy intrenetistä. (En kyllä tiedä onko tämä oikea paikka kysyä sitä.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Luettelon Anni Polvan tuotannosta saat Suomen kansallisbibliografia Fennicasta. Fennica on käytettävissä vapaasti internetissä osoitteessa http://fennica.linneanet.fi/

Klikkaa etusivulta Haku-painiketta. Valitse hakutyypiksi tekijä, kirjoita hakusanoiksi Polva, Anni ja klikkaa Hae-painiketta. Viitteiden määrä on 319, jota klikkaamalla pääset luetteloon.