Olisiko mahdollista saada Espoon kaupunginkirjaston asiakastietokoneelle käyttäjätunnuksen alle henkilökohtaista tallennustilaa mm. tekstiä ja kuvia varten…

Kysytty

Olisiko mahdollista saada Espoon kaupunginkirjaston asiakastietokoneelle käyttäjätunnuksen alle henkilökohtaista tallennustilaa mm. tekstiä ja kuvia varten. Opiskelijat hyötyisivät tästä myös reilusti. Oppilasprojekteja voisi työstää käytännössä miltä koneelta tahansa eikä henkilökohtaisia muisteja tarvitsisi välttämättä kuljettaa aina mukana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedossani ei ole, että kirjastoissa oltaisiin suunniteltu kuvatunlaisen palvelun käyttöön ottoa. Koska asiakasmäärämme ovat suuria, saataisi isokin tallennustila pian täyttyä. Omien muistien (muistitikku, CD-R-levy, CD-RW-levy) lisäksi tiedoston voi lähettää asiakastyöasemalta sähköpostin liitteenä.