Olisiko mahdollista saada alla olevaa kirjaa Limingan kirjastoon tai voisiko sen lainata muualta Oulun seudulta: OULUN KESKUSMIELISAIRAALA 1925-1975 : VIISI…

Kysytty

Olisiko mahdollista saada alla olevaa kirjaa Limingan kirjastoon tai voisiko sen lainata muualta Oulun seudulta:

OULUN KESKUSMIELISAIRAALA 1925-1975 : VIISI VUOSIKYMMENTÄ JÄRJESTELMÄLLISTÄ MIELISAIRAANHOITOA OULUN JA LAPIN LÄÄNEISSÄ Näytä tarkat tiedot
Kirja
KRAATARI, VAPPU ; VÄHÄ, EERO

Vastaus

Vastattu

Kyseinen julkaisu on tilattavissa varastokirjastosta. Voit tehdä kaukopalvelupyynnön verkkolomakkeella. Kaukolainasta peritään toimitusmaksu 1 €.

Oulun keskusmielisairaala 1925-1975 löytyy myös Oulun yliopiston kirjastosta, mutta sieltä sitä ei voi tilata Limingan kirjastoon, vaan asiakkaan tulee asioida kirjastossa paikan päällä.

2 ääntä

Kommentit

Vastaukseen linkitetyssä kaukopalvelulomakkeessa noutopaikaksi ei voi valita Liminkaa. Pitääkö ottaa yhteys Limingan kirjastoon ja sen kaukopalveluun. Epäselvä vastaus siltä osin. Kysyjä haluaa kirjan ensisijaisesti Limingan kirjastoon.