Olisiko mahdollista järjestää aika jolloin IsoOmenaan tilatun kirjan voisi noutaa? (Nyt kun korona-loppumisaika selvästi meni kuukaudella eteenpäin, olisi…

Kysytty

Olisiko mahdollista järjestää aika jolloin IsoOmenaan tilatun kirjan voisi noutaa? (Nyt kun korona-loppumisaika selvästi meni kuukaudella eteenpäin, olisi tilaushyllyyn todella hyvä päästä)

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti ei.

Kirjastot ovat kiinni koko Suomessa, siis myös Ison Omenan kirjasto on kiinni.

Varaus kyllä säilyy varaushyllyssä kirjaston aukeamisen jälkeiseen aikaan.

Harmi, että tarina jäi nyt odottamaan jatko-osaa täältä hyllystä...