Olisiko mahdollista hankkia Hämeenlinnan kirjastoon Charles R. Swindollin kirjoja? Erityisesti minua kiinnostaisi hänen kirjansa "David". Kysymyksessä on…

Kysytty

Hei,

olisiko mahdollista hankkia Hämeenlinnan kirjastoon Charles R. Swindollin kirjoja? Erityisesti minua kiinnostaisi hänen kirjansa "David". Kysymyksessä on ymmärtääkseni maailmanlaajuisesti tunnettu kirjailija, silti en löytänyt meidän kirjastostamme yhtään hänen kirjaansa. Niitä julkaistaan ymmärtääkseni ainakin portugalinkielellä ja englanniksi. Toivottavasti myös suomeksi, mutta englanninkielinenkin kirja kävisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kirjastossa on Charles R. Swindollin teos Armoherätys (2010).
Swindollin muut suomennetut teokset ovat:
Valo voittaa pimeyden, 2004
Viisautta tielle, 2003
Kymmenen syytä miksi Jeesus tulee pian, 1999
Lähemmäs liekkiä 1994
Kutsuttu palvelemaan, 1991

David-nimistä kirjaa ei ole suomennettu eikä sitä löydy Suomen kirjastoista myöskään englanninkielisenä.
Englanninkieleisiä teoksia muissa Suomen kirjastoissa:
The strong family : Bible study guide, 1991
The grace awakening devotional, 2003
Em. teoksia voit halutessasi tilata kaukolainaksi kirjastomme kautta.

Hämeenlinnan kaupunginkirjastoon ei hankita uskonnollista kirjallisuutta englannin kielellä pienen kysynnän vuoksi.