Olisiko mahdollisesti auttajaa löytämään materiaalia kupletista, tekijät lienee Vili Vesterinen ja Repe Helismaa, tarinassa lunta oli tullut tupaan , kun katto…

Kysytty

Olisiko mahdollisesti auttajaa löytämään materiaalia kupletista,
tekijät lienee Vili Vesterinen ja Repe Helismaa, tarinassa lunta oli tullut tupaan , kun katto oli romahtanut, lauluosan sanoissa on jotain,"älä herranjestas huuda noin minä (kaikin voimin) kaksin käsin lapioin" tai jotain vastaavaa, tämä tuli radiosta muutama vuosi sitten muistaakseni lauantai iltana, kadonneen levyn metsästys tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi kuplettia ei ole valitettavasti löytynyt. Ylen arkistossakin asiaa selviteltiin, mutta oikeaa ei löytynyt. Jos uutta ilmenee, palaan asiaan.