Olisiko kirja ehdotuksia 13 vuotiaalle tytölle joka tykkää lukea erityisesti rakkaus romaaneja. Ei fantasiaa kiitos!

Kysytty

Olisiko kirja ehdotuksia 13 vuotiaalle tytölle joka tykkää lukea erityisesti rakkaus romaaneja. Ei fantasiaa kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen Kirjasampo.fi-sivustolta löytyy hyödyllisiä listauksia ja kirjavinkkejä kirjan aihealueen mukaan. Sivustolla voi tehdä tiedonhakua esimerkiksi romantiikka-hakusanan avulla.

Romanttisia kirjoja yläkoululaisille löytyy mm. tältä listalta:
Romantiikkaa yläkoululaisille (lukudiplomi) | Kirjasampo