Olisiko jossain Espoon kirjastossa kirjallisuutta vanhasta hevosesta tai "eläkehevosesta"?

Kysytty

Olisiko jossain Espoon kirjastossa kirjallisuutta vanhasta hevosesta tai "eläkehevosesta"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon kirjaston toimipisteiden kautta saa jäljempänä mainittua runoutta, kaunokirjallisuutta, tietoteoksia sekä fiktiomuotoisia tosikertomuksia. Osa näistä teoksista kuuluu Espoon kaupunginkirjaston kokoelmiin ja osa jonkin toisen suomalaisen yleisen kirjaston kokoelmiin. Tässä on "listamme": Desmond Morris, Hevosen elämää ss.83-84 / Ihmisen palvelija: kertomuksia hevosista / Burghoff, Gary:eläinsankareita:tositarinoita lemmikeista / Hevosten sotasavotta (toim. Veikko Rislakki) / Eeva-Liisa Manner: Hevonen minun veljeni:hevosrunot /