Olisi kaksi kuvaa, mitä haluttaisiin kopioida kankaalle, jotka taas saataisiin ommella kangasmaskiin. Onnistuuko?

Kysytty

Olisi kaksi kuvaa, mitä haluttaisiin kopioida kankaalle, jotka taas
saataisiin ommella kangasmaskiin. Onnistuuko.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti meillä ei Helmet-kirjastoissa ole mahdollisuutta kopioida kuvia suoraan kankaalle.

Voisit ehkä käyttää kaupallisia palveluja esim. Verkkokauppa tai Ifolor

Voit myös itse maalata kuvan kankaalle ja käydä prässäämässä sen kiinni lämpöprässillä kirjaston pajassa tai verstaassa https://varaamo.espoo.fi/